Fredag

Nu var det fredag igen och en vecka har gått... Vaknade i morse som vanligt kl 06.00 och gick upp och gjorde de jag alltid gör på morgonen, Sätter på kaffe och kollar nyheter.
Sen väcker jag barnen och äter frukost med dom =)

Imorse åkte jag och Andri ner en sväng på stan...Shoppade lite grann, och det blev 3 snygga tröjer till min älsakde man, En till snuttis till Kevin då han har lyckats kasta en när vi vart ute, Till mig köpte en as snygg tröja på Lindex...Rosa =)
en bild på den...

Den blir skit snygg till min nya jenaskjol...Min outfit till kryssningen,

När vi kom hem från stan så hann jag gosa lite med Linus innan johnny kom och hämtade han...
När johnny vart här så åkte jag och Linus till Maxi och handlade, sedan hämtade vi ut barnens  pass och efter det bar det av till svärföräldrarna på fika.
Nu är vi hemma igen och ska snart börja laga lite mat, det blir fläskfile med sallad och sås.
Som de flesta vet så har jag och Linus vart utan att äta kolhydrater ett bra tag men denna helg så ska jag äta godis och ostbollar....åhhh ska bli så gott men samtidgt så vet jag att jag kommer få så himla dåligt samvete efter jag ätit..
Har lyckats att gå ner totalt 25 kilo ca sen Kevin föddes, vilket jag tycker är riktigt bra men jag vill så gärna gå ner massa mer då jag fortfarande väger allt för mycket.
Nu planerar vi en till oxå, men kommer att vara utan kolhydrater tills jag blir gravid, vill gå ner ca 3 kilo till innan.
Sedan får jag gå ner resten efter nästa graviditet.
Men har ialllfall bestämt mig för att göra bukplastik och ta bort min bebis mage då jag aldrig kommer att kunna träna bort den, ja jag vet vad dom flesta tänker nu....
Men de skiter jag fullständigt i faktsikt, Hur kul är det att  vara 30 år och ha en jävla hängmage.... mm kan tala om det, de tär inte ett dugg rolig.
Jag mår inte bra med den delen av magen så därför ska jag göra detta. Kosta vad det kosta vill.

Annars i helgen så ska jag och Linus på middag hos Madde och Niklas, Madde är en gammal jobbar kompis till mig, ska bli trevligt att se umgås lite och se hur dom bor i deras hus =)
Ikväll så ska jag ta en sväng upp till Therese då hon är så snäll och ska hjälpa mig med inbjudningskorten till min 30 års fest.
I morgon på morgonen ska jag ta tag i vårt hem och städa lite är min plan.

Förra helgen så åkte vi upp till mamma och hälsade på då hon har fyllt år. Åkte på fredagen och sov först då hos min syster, Var roligt att träffa dom där igen..har sasknat dom massor.
På lördagen så åkte vi hem till mamma och gick och kollade lite i skärholmen centrum, Sen bjöd mamma på super god lunch/Middag innan vi åkte hem igen.
Synd att man inte har råd att åka upp oftare...då skulle jag lätt göra de.
Anton och Linus somnade i baksätet på väg till Annelie..Kolla så söta.

Så underbara barn

Lilla Kevin oxå..

Som förövrigt att fått en dagis plats...han börjar den 14 de maj...
Fy tiden går för fort.

Nu måste jag ge Kevin lite kvällsgröt
men skriver på söndag igen om jag hinner eller orkar

Oj såg nu att jag fått texten väldigt stor...hum , fattar inte hur jag fått till de...hihih

kram


Kommentarer
Postat av: Andri

Det var ett riktigt kap du gjorde med tröjan :-)

Du gör helt rätt i att göra det som känns bäst för dig för det är trotts allt din kropp och du måste leva med den i ganska många år till...s

Kram på dig gumman

2009-03-29 @ 13:19:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0