Alldeles för länge sen jag skrev...

Ja som sagt..för länge sen..men men
Jaha vad har hänt sen sist..Massor kan jag lova, En del väldigt bra saker och en del lite sämre saker men så är det väl alltid.
För övrigt så har jag köpt ny vagn, köpte först en Crescent men den bara gick sönder hela tiden så jag reklamerade den vagnen och köpte en emmaljunga scooter....En grön, är super nöjd med den vagnen =)
Kevin gillar den oxå så klart....hihih
Jaha mer då, Jag och Linus har bestämt att vi ska skaffa en till bebis, så jag ska snart iväg och ta ut min p-stav :D

Nu är det inte heller långt kvar till vi drar till Alcudia, vi åker den 23 de maj, Vilket innebär att jag och Linus kommer att fira våra födelsedagar där nere ...helt underbart.
Men har ändå tänkt att jag ska ha en 30 års fest nu i April då vi inte är hemma när jag fyller.
Den kommer att vara den 25 de april och inbjudningar till den kommer =)

I helgen så var äntligen Jessica här och hälsade på, hon hade med sig sin pojkvän Svante oxå...han var super trevlig.
Dom kom i lördags vid 14.00 och jag hämtade dom vid bussen, sedan kollade vi runt lite på stan och var och käkade...
När vi kom hem så satt vi och snackade lite och sedan började jag lite smått med maten.
Gjorde fläskfile inlindad i bacon, med sparris...åhhh så gottit.
Till efter rätt så blev det päronhalva med  After Eight på i ungen...smarrigt värre.
Efter maten så kom Therese ner till oss =), vi började dricka lite cider och sjöng massor...hade så himla trevligt, Sen var det jätte roligt att Therese kom ner en sväng, Och inte nog med det...hon följde med oss ut oxå...tack gumman det var sååå roligt att du ville det....

Och tack Jessica för att du kom hit titll mig =).
På söndagen när vi vaknade så åt vi frulle sedan drog vi iväg till ikano och kollade lite grann där innan Jessica och Svante skulle åka med bussen.
När dom dragit så åkte jag och Linus och hämtade barnen som hade sovi hos Maggan och Janne.... Allt hade gått bra där så det var skönt.
Jag och Linus ska Evt åka ner till Jessica i Göteborg den 20 de mars...vi får se lite hur det blir men jag hoppas att vi kommer iväg...

Idag efter barnen slutat skolan så åkte vi hela familjen ner itll simhallen, Barnen blev jätte glada att vi åkte och vänen Kevin, men han var ju mer vild en tam i vattnet...hihih
Jätte mysig eftermiddag var det när vi var hela familjen.
Kommer lite bilder från min helg och dagens äventyr.

Therese och Jessica inne i stan




min Jessica =)


haha undra varför jag jämt sträcker ut tungan på kort..haha

måste ha vart en jävligt bra låt...hahahaah

Är jag inte en bra fotograf...hahahaha




Sen lite bilder på barnen oxå...






hihi...

Nä nu orkar jag inte skriva mera...Resten av alla bilde rlägger jag ut på Facebook....och kanske några fler här i morgon...


ha de bäst


Kommentarer
Postat av: Therese

En uppdatering.. Hurra!

Ja de va en skojig kväll i lördags. länge sen ja va uppe så sent å de kändes på söndagen. Ruggit trött hela dan. Tack gumman!!!!



Jätte fina bilder från badhuset!

Kraaam <3

2009-03-11 @ 08:28:13
URL: http://sparroweye.blogg.se/
Postat av: Anonym

Jag hoppas att Lhc vinner men det ser mörktut. Ja du får sätta fart nu så att det blir en liten till inte för att jag skulle göra det om jag hade kommit ihåg hur det känns. :-S asg

2009-03-13 @ 07:42:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0