Söndag

I torsdags så var jag ute och firade att jag tagit mitt körkort..madde var med ut och vi hade massa roligt, hade även önskat at min äslade vän Therese hade kunnat följa med... men tyvärr gick inte det... ( Vi får gå uyt snart du och jag gumman, bara sitta på någon uteservering och prata och dricka öl...)
I fredags så var jag bara hemma hela dagen och styrde lite hä hemma med lite plock och städ.
I lördag sså åkte vi hem till Madde och Niklas och grillade, hade jätte trevligt.
Blev kvar ill ca 22.30 där innan vi beslutade att åka hem. Jag köra då Linus ville dricka lite
Idag söndag så har jag  ar ute en hel del med Kevin och Andri...barnen har legt lite i sandlådan och vi har fikat... Sedan har vi även städat här hemma...Skönt att få det gjort.
Och nu på kvällen så har vi tvättstugan.

Nu har Anton och Linus var hos deras pappa sen i Söndags ..alltså en hel vecka. Och jag måste nu vänta ända tills på Fredag innan jag får hem mina älskade pojkar igen...Fy saknar dom så fruktansvärt mycket.
Får iofs träffa dom på Tisdag ett tag då de tär sommarfest på dagis och även på Torsdag för då är det skolavslutning för Anton..Sedan har pojkarna sommarlov hela sommaren....

Nu måste jag gå igen och äta lite kvällsmat....
Ha de bäst..


Kommentarer
Postat av: Therese

Jag det är verkligen nåt att fira!

Lite synd va det att jag inte hänka, men jag kunde inte. På fredag får slå våra alkoholhaltiga dryckes glas ihop =)

Hurra!!

2009-06-09 @ 13:44:50
URL: http://sparroweye.blogg.se/
Postat av: Linus

grattis igen, du är värd ditt körkortet så som du slitit. Puss

2009-06-10 @ 10:18:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0