Dagen innan midsommar

Jaha sen sist har de tinte hänt så super mycket..
I Tisdags så fick jag för mig att jag ville åka upp till sthlm och gå på Gröna Lund...tjatade lite på Madde att hon skulle ta med sig Ebba och Kevin och följa med..Vilket hon gjorde, Jag hade med mig Anton och Linus men Kevin fick vara kvar hos sin gudfar Pontus över dagen.
Vi  åkte upp runt kl 11.00...
Barnen hade så himla roligt och de hade vi oxå..Mysigt att göra något med dom stora barnen bara.

I förra veckan så var jag med Madde till ögat då hon skulle pröva ut Linser, jag bestämde mig då för att kolla min syn igen då jag haft lite problem...Kollade synen och resultatet blev översynt och ett brytningsfel....hum..ja då var de bara att ta hem några bågar att pröva ut...

I helgen så ska vi åka till Landet och fira midsommar med hela familjen Ringdahl...
Barnen ska åka till deras pappai morgon, han kommer ut till landet och hämtar barnen kl 13.00...Tråkigt att vara utan dom på midsommar tycker jag...
Men nästa år så ska jag ha dom på midsommar...

Har lite bilder från grönan som jag lägger upp sen efter helgen...



Therese Falkenberg...jag hejar på dig idag och håller alla tumamr och tår jag bara kan... Löve you

Och stort grattis till Susanne som har fått sig ett jobb idag....Super grattis...


Annars då..
Jo de är väl som vanligt...upp och ner men för det mesta ner...


Kommentarer
Postat av: Therese

De gick ju skit bra idag! För jag har ju mitt körkort nu =D Wohoo!!

2009-06-18 @ 22:49:42
URL: http://sparroweye.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0