Helt slut

Kom nyss hem från jobbet och är så himla trött.... Men det har inte vart så mycket mycket idag men är ädå jätte trött.
Therese och jag tog sällskap till jobbet idag med cykel då vi började samtidigt.
Jag slutade dock kl 13 och hon slutade kl 12.
Nu har det blivit massa turer jag tagi på jobbet...bara bra så jag får arbeta lite då jag ännu inte vet vad jag får av a kassan än.
Pratade med A kassan idag igen och jag får pengar typ inom 15 dagar, vilket vi är i stort behov av.
Då vi bara har Linus pengar denna månad. Men de får gå.
Vi har iallfall betalt alla räkningar och köpt hem den mesta maten.Barnen har de dom behöver vilket är viktigast för oss.

Har kommit till vecka 12 i min graviditet och tiden går ju så sakta, På torsdag om en vecka så ska vi på ul igen...ska bli roligt. Sen är de tläkarbesök samma dag men en timma senare bara. Hoppas verkligen att denna graviditet går som den ska nu..men de håller vi tummarna på och hoppas.
Då denna är den sista grav....sen räcker det med barn...hihih
Men om detta är en pojke till så vill jag ju gärna ha en flicka det sticker jag inte under stolen med. Men får se vad min kropp klarar av.
Det är lite jobbig att alla runt min får flickor.....eller lite , nu ljuger jag, det är fruktansvärt jobbigt. men försöker att inte tänka på det. Men de är inte de lättaste.
Men får bita ihop helt enkelt och glädjas med dom..


Nu måste jag hoppa in i en dusch sedan äta något igen...

kram på er

Kommentarer
Postat av: Andri

Det är ju skönt för dig att få lite jobb nu när det är knapert. Du vet att om det är panik så finns vi..:-D

Jag förstår att det är jobbigt för dig och jag hoppas såååååååå innerligt att den du nu väntar är en frisk liten flicka.. :-D

Kram på dig

2009-07-30 @ 16:06:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0