Dåligt av mig

Såg nu att de var ju flera veckor sedan jag uppdaterade bloggen..Orkar dock inte gå tillbaka i tiden och berätta allt för det blir ett lååååååååångt inlägg då...
Men kan ju börja med att jag hade min syster här på besök i förra söndagen tills igår, Jätte trevligt har vi haft de, ätit gott, och badat nästan varje dag.
Måste oxå gratulera min systerdotter Agneta till hennes förlovning..Grattis gumman.

Var även på ultraljud förra veckan och jag  var då i vecka 10 vilket jag nästan misstänkte..Så denna bebis är beräknad den 14 Februari 2010.
Men den kommer komma runt den 4 de Februari då jag gör Kejsarsnitt.... Det ska bli jäte roligt med en till bebis men samtidigt väldigt skrämmande att jag sedan kommer att ha 4 barn.....eller nja 5 barn....Har ju faktsikt Engla oxå.
Men ska säga det att denna bebi blir den sista...sen får det vara bra.
Jag tror redan nu att detta är en pojke...men man kan ju hoppas att jag har fel och att vi får en liten flicka...
De viktigaste är ju att bebis är frisk och att allt går bra men man får faktsikt önska.

Annrs så ahr jag inte gjort så mycket mer faktsikt.  Har haft barnen i 2 veckor på fredag sen ska jag lämna dom till Johnny i 2 hela veckor...Kommer ju dööööööö... Alldeles för lång tid att vara utan pojkarna på.
Men hoppas tiden går fort.

Hur mår jag då...
Jo de ska jag tala om för er, mitt liv just nu är så upp och ner, ibland mår jag jättte bra och ibland bara skit.. Sen mår jag dåligt över att jag är överviktig...och det blir värre nu närjag är gravid..ja ja jag vet...man kan inte göra så mycket åt det just nu men de känns ändå fruktansvärt jobbigt... Jag känner mig lixom bara pluffsig... =(
ja ja vad är en bal på slottet ???????


Nu ska jag ut i köket och föebereda lite middag...

Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0