ojojoj slarvigt

Jaha idag hade jag äntligen en tid hos läkaren på Hand och plastik =) Jag och Andri bestämde oss för att vi skulle ta en promenad till us... sååå skönt, det tog ca 1 timma att gå dit, väl på us så gick jag till läkaren sen efter det så tog vi en snabblunch på us och barnen fick lunch. Fick lite bråttom när vi skulle hem så vi gick från us till Linus dagis på ca 45 min, helt otroligt fort. Gick och hämtade Linus på dagis sen gick vi hem till mig och drack kaffe,Therese var oxå här och fikade med oss =)

Efter vi fikat och barnen lekt lite så kom vi på att vi var tvunga att gå till Ekholmen, bläääääää
Så de var bara tt klä på barnen och ta en till promenad. kan ju säga att jag att ajg var helt slut sen när vi kom hem...
Bara att börja med maten direkt sedan äta mat.
Sen kom jag på efter maten att jag hade tvättstuga idag....... =( men det gick bra det oxå.
Mellan maskinerna så gick jag hem til lAndri på en kvällste.
När jag tvättade så ville även Therese tvätta sin jacka =) vilket var bra då fick jag lite sällskap i tvättstugan.

Idag på eftermiddagen så ringde dom även från Hand och plastik och jag fick en operations tid redan på måndag...jipppi.
Längtar dock inte till då jag ska operaras men jag längtar tills det onda i min hand är borta, för som de är nu så sover jag inte på nätterna alls och har jätte ont.

När jag har gips så kommer Linus att jobba hemma då jag inte kan ha Kevin ensam, Eftersom att jag inte får bära på ca 14 dagar. =(

Såg nu idag att jag inte skrivit på en del dagar... =) slarvigt gjort av mig.
Jaha jag körde ju camebridge och gick ner 3,5 kilo men kände efter det att jag inte pallade att köra med... känner mig lite dålig men men,
Bestämde mig för att skriva in mig på viktklubb.se istället, äta rätt och röra på mig massor. Ska sedan ta och köpa ett träningskort på simhallen så jag får träna ltie oxå sedan simma.

Har mina älskade pojkar hemma denna vecka oxå =) helt underbar tär det då dom är hemma.
Anton har blivit jätte duktig på att läsa nu och det är bra.
I morgon så är Linus ledig från dagis då han bara går 15 timmar i veckan när han är hos mig, Vi ska ta en promenad till Ekholmen i morgon oxå för att handla grädde som jag glömde idag .
Det är ju pannkaksdag i morgon för barnen och soppa för mig

 



Hur mår jag då?

de är inte så bra faktsikt men typiskt mig är ju att bara stänga det inne och sätter på mig den glada masken och låter det vara så.
Hum, jag vet att de inte är bra men känner samtidigt att jag inte riktigt vet vem jag ska prata med....jag vet att jag har vännen och allt det där men vet inte om dom skulle förstå mig...
jag vet även att jag har folk runt mig som bryr sig men det känns verkligen inte som det.????
Fan va livet ska vara åt helvete kompliserat ibland.
Jag gillar verkligen inte det.
Skit samma

Kevin för övrigt börjar bli stor nu.... han har börjat krypa så nu är det inte en lugn stund här hemma.
hihi men de är roligt.
han sover fortfarande hela nätterna så de är skönt :D

Åhh för övrigt så är har en liten sten av alla från mitt hjärta ramlat ner, då jag inte har någon anmärkning längre..jag är prickfri.
Fick hem papper från uc där det står...
För övrigt finns inga registrerade anmärkningar....

åhh jag ska rama in den och sätta upp den på väggen.

När nu orkar jag inte mera...
sov gott

Kommentarer
Postat av: LillaAnna

Du vet att jag finns här om du vill prata med mig.. Kram

2009-01-15 @ 10:08:24
URL: http://annansblogg.blogg.se/
Postat av: Linus

Hej min älskade hustru

(forfarande lite ovant att säga så).



Hoppas livet är lite mindre komplicerat idag och att du mår bra. En äkta man kan också vara bra att prata med om saker känns jobbiga. Har för övrigt också skrivit mitt första blogg inlägg nu (se länken) - men jag måste fixa lite med designen :)



puss å kram

/Linus

2009-01-15 @ 13:27:49
URL: http://energirik.blogg.se/
Postat av: Andri

Det var en riktig powerwalk vi gick nog ner ett par hekto på detasg

Snart är det dags igen...på tisdag det ska bli jätte skönt. Du vet vart jag finns om du behöver.

Kram

2009-01-17 @ 09:23:07
Postat av: Therese

You know me babe! En signal/sms/mail bort eller en trappa upp =)

Dag som natt!

2009-01-18 @ 11:46:11
URL: http://sparroweye.blogg.se/
Postat av: Andri

Vi kan inte ta femman då vi blir tvugna att betala dubbelhyra men men bättre tur nästa gång :-S

Vi blir nog gravida snart igen hihi

Love you too... :-)

2009-01-19 @ 15:59:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0