Dag 6

Idag så har jag ätit frukost, det blev en macka med linfrön och solrosfrön, med 1 skiva ost och ett ägg. väldigt gott var det =)
Åkte en sväng ner på stan med Andri och Henns bror, köpte lite lördagsgodis till barnen.Kom hem typ 13.30 sen var det bara att åka iväg till jobbet.
Jobbade till kl 19.00, när jag kom hem så åt jag och Linus räkor och sallad, väldigt gott.
Gick över til lAndri senare på en kopp te och Therese och Julia kom dit och fikade med oss. Trevligt.
Kom hem nu för en stund sen och ska kolla lite på tv.

Har gått ner 3,5 kilo men det syns inte så mycket =(
Therese tyckte inte de syntes så mycket och Linus ser lite grann och samma Andri. Fannnnnnnnnnn
Nu kör jag rent i 4 dagar till sen får det fan vara och hoppas att det syns lite mera på torsdag då jag är klar i såfall.
Nu sitter jag och äter lite lakits, ja jag vet,fy va dum jag är.
bläääääääääää på mig själv.


Kommentarer
Postat av: Therese

Gumman!

De e för vi ses för mkt. De syns lite men de e svårt å se på nån när man ses så ofta som vi gör. Ta på dig tajtare kläder så synd de ;-)) Jeans å en tröja du brukar ja på dig som sitter åt lite. Då kan man utgå från hur de såg ut sist i samma kläder ;-))

2009-01-11 @ 13:41:42
URL: http://sparroweye.blogg.se/
Postat av: Linus

Hej min älskade.



ingen uppdatering igår...skriv lite om viktklubben - hur går det med "dagboken" där?



Funderar på om jag med ska blogga om mitt atkins-försök när jag börjar.

2009-01-12 @ 13:56:42
Postat av: LillaAnna

Sätt inte så stor press på dig själv.. det är dömt att misslyckas å då mår du bara dåligt.. Försök göra det på ett sätt som passar dig iställe! :)

Kramen

2009-01-12 @ 21:40:38
URL: http://annansblogg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0