Dag 5

Idag klarade jag itne mera, jag var tvungen att äta lite sallad och gott som fan var det,
I morse då jag vägde mig så hade jag gått ner 3,5 kilo, ganska bra tycker jag men jag är inte nöjd. har nu lite dåligt samvete för att jag inte klarde av att kära rent till onsdag....fy va dålig jag känner mig, men de går väl över som allt annat.
Idag har jag var på Ekholmen med Andri en sväng, när vi kom hem så gick jag och hämtade Anton och Linus äntligen, har saknat dom super mycket som jag gör varje vecka dom är borta.
Sedan har jag vart hemma hela dagen och bara tagit det lungt. Nu på kvällen så tog jag,Andri och Therese en promenad till lasses för att jag skulle hämta ut en jacka jag beställt.

Nu så sitter jag och kollar på Let´s dance.

Hur mår jag då?
Ska jag vara ärlig så mår jag fan inte bra. har ingen livsglälje som jag brukar ha...

Egentligen så vet jag varför men jag borde inte känna så här och hoppas verkligen att det går över fort.
fy fan säger jag bara.....blääääääääääääää

Kommentarer
Postat av: Therese

Ha inte dåligt samvete vännen! Din hälsa e mer värt än stoltheten. Ja e stolt över dig =)

Svaret på hur du mår.. Nåt du vill prata om? Du vet att du får maila om du inte vill prata.

Finns här för dig!

Kram kram

2009-01-10 @ 15:40:56
URL: http://sparroweye.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0