Dag 4

Jaha då var snart dag 4 avklarat :D men fy fan säger jag bara det är fan tufft,
Vet inte om jag satt för högt mål med 6 kilo, då jag ska ät alite frukost på lördag sen evt sallad med räkor på kvällen sen middag på söndag...Lite soppa blir det då, sedan på måndag blir det även sallad på kvällen och på tisdag sen onsdag... fy känner mig dålig då men jag klarar fan inte detta mer än till lördag helt rent, =(

Dagen idag började med att vi vaknade väldigt tidigt...05.45..Kevin var då vaken till ca 07.00 och sen somnade vi båda om och sov till 08.30.
Sen tog vi det bara lungt och var hemma fram till 10.30, därefter så åkte jag och Andri ner till stan och kollade lite, hon lämnade tillbaka ett par överdragsbyxor som Simon haft, sedan hittade jag äntligen en Bh, den var super fin :D, Köpte mig även en ny kalender och det fanns inga fina kvar som jag ville ha, så jag blev sur och köpte en ganska ful kalender....så bra det blev.
Träffade även Anna och Andreas på stan, dom skulle äta lunch på Mc och jag och Andri gick med In,Andri passade oxå på att äta, Gav även Kevin mat :D
Själv satt jag där med mitt kaffe och en flaska vatten och var såååååå hungrig, men det gick bra, men samtidigt var det jobbigt. Min mage började prata en massa där inne.

Vi kom hem från stan vid 14.30 då gick jag hem och gav Kevin mat och sedan gick vi hem till Andri på fika.
När jag kom hem så lagade jag mat till mig man och medans han åt så tog jag ett bad med Kevin. =)

Nu sitter jag här med min shake och massa vatten och väntar på att klockan ska bli 22.00 så jag kan få gå och sova...


kram

Kommentarer
Postat av: Therese

Hurra hurra hurra hurra!

Grattis! Ja tycker du e grym gumman! Ja hejar på dig! Detta klarar du galant!

Inte långt kvar nu!

2009-01-09 @ 14:38:20
URL: http://sparroweye.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0