Dag 3

Jaha då  var onsdagen slut oxå, idag har det gått bra med camebridge, men det tar emot måste jag säga...fy...sen ska man itne väga sig så här mitt i heller men jag var tvungen i morse... -2.5 kilo var det...ojojoj säger jag bara... Nu är det bara 3,5 kilo kvar tills jag nått de mål jag ville...
Hopaps verkligen jag klarar det.... Hr bestämt iallfall att äta lite frukost med barnen på lördag morgon men även ta en shake. Sen tar jag shake resten av dagen.Sen söndag, Måndag tisdag och Onsdag....
Sen är jag klar med denna förbannade kur....gu så skönt.

Idag så har vi äntligen fått hem vårat efterlängtade badkar, sedan var Andri över på en fika i morse....
Åsa var även här och hämtade sina saker hon lämnade från våran utekväll, sen var det dax för henne att åka tillbaka till skolan...kommer sakna dig vännen...puss och kram...

Var även en tur ner på stan med Andri då hon skulle reklamera ett par överdragsbyxor, sen köpte jag en ny hårborste sen en ny natt skjorta....i satin..jätte gosig är den :D
Kostade bara 99 kr och det var jag värd tycker jag.

Gick över till Andri även på kvällen då Linus skulle äta så god mat och jag ville inte vara hemma och känna doften av den, drack te och snackade lite.
När jag kom hem så la jag mig i ett hett bad....åhhhh så skönt,
När jag kom upp ur badet och satt på mig min nya nattskjorta så knackade det på dörren och in kom Therese... =)
Hon ville veta om jag ville följa med henne och Liza på en promenad till Lasses, ja varför inte så jag klädde på mig och tog en kvällspromenad..Lika skönt som alltid att gå ut och gå...

Nu ska jag sätta mig framför tv och slappa lite sedan sova...

Hej hopp...
kram Jenny


Kommentarer
Postat av: Linda

Men då kommer du klar 6kg lätt gumman :-)

du är så duktig :-)

kram kram

2009-01-08 @ 18:44:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0