Dag 2

Nu är det andra dagen med Camebridge....ja vad säger man....Denna gång är det riktigt tufft, är riktigt hungrig och det är bara allmänt jobbigt....fyyyyyyyy aldrig igen
Hade lust att äta lite idag men jag vet att gör jag det så blir jag så himla besviken på mig själv... jag ska gå ner och så är det bara....har satt et tmål nu på 6 kilo och jag hoppas verkligen att gå ner det...

Dagen idag så har vi vart hos svärföräldrarna och fikat, sedan var vi på babyproffsen och köpte en åkpåse till Kevin.. så sitter han varmt och skönt i vagnen.
Tog även en promenad till Ekholmen med Therese och Andri, Therese gick med oss typ till holmen sen gick hon vidare till järdala och skulle visa upp Julia lite då hennes farmor jobbade.
Väl hemma igen så åt Linus mat och då gick jag över till Andri och drack lite te...
Nu sitter jag här hemma och funderar på att sova tidigt idag så denna dag gå över fort...hihi

Längtar tills på i morgon...Då ska jag ringa till skolan för att kolla så att de finns lärare till den kurs jag vill läsa...finns det de så börjar jag läsa barn och ungdomssjukvård den 12 de januari , men dock på distans.... hoppas verkligen att de
finns ... :D
Så i morgon bitti så ringer jag till skolan.

Jag och Linus skulle egentligen ha gått på bio idag men jag hade verkligen ingen lust....fy, så vi ska gå en annan dag. Vi ska kolla på Allt flyter....
Jag tror att den är riktigt rolig faktsikt.... få se om vi går på bio i morgon eller nåt.

Nu ska jag dricka lite te och hoppas på att kvällen går snabbare så jag kan sova...

hej hopp
Jenny

Kommentarer
Postat av: Linus

Hoppas dag3 blir lite lättare att stå ut med. Du är superduktig. puss å kramar

2009-01-07 @ 08:14:24
Postat av: LillaAnna

Duktig du är!

Jag behöver oxå börja kämpa lite.. ska bara hitta lite motivation.. hehe..

2009-01-07 @ 08:43:13
URL: http://annansblogg.blogg.se/
Postat av: Linda

Gumman du är kanon duktig, jag tror på dig eftre den här kuren kommer du ha tappat mer än 6kg tror jag, så kör hårt du fixar det :-) massa kramar

2009-01-07 @ 13:10:23
Postat av: Therese

Detta grejar du!!

Lite jävlar anamma å de har du =))

U go girl!!

Kram

2009-01-07 @ 14:56:01
URL: http://sparroweye.blogg.se/
Postat av: ♣ SUSSI'S FOTO & DESIGNBLOGG

Hejsan. Jag håller på att göra om på min designblogg(http://sofuckt.blogg.se/bloggdesign) och undrar ifall du skulle kunna skriva typ ett "betyg" hur du tycker kontakten har funkat med mig när vi gjorde din blogg! För och nackdelat typ! :)



Du kan bara kommentera i min blogg vad du tycker!



Kram Sussi

2009-01-07 @ 19:15:40
URL: http://sofuckt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0