Dag 1

Nu är det dag 1 med camebridgekuren. Dagen har gått bra :D
Min dag började med att vi vaknade 06.30..*phu*
Satte mig framför tv och kollade på nyheter och drack en massa kaffe :D Sedan tog jag och Andri en promenad till Ekholmen och handlade..eller hon handlade mest... jag köpte en citron till mig bubbelvatten hemma, sedan när vi kom hem så var jag hemma i ca 30 min sedan kom min underbara man hem och vi åkte till ekholmen igen och gick på banken.
Väl hemma så skulle Linus jobba lite mera och jag och Kevin gick hem till Andri och Teo och fikade....

När vi kom hem igen så fick Kevin mat och Linus åt middag....åhh blev sååå sugen, han åt gravad lax med Potatis och Gräddfil med lök i....åhhh gottit :D

Men har bestämt nu att gå ner minst 6 kilo så det är bara att köra hårt....och hoppas på att jag klarar det.
Nu på kvällen så gick jag en promenad med Therese och Julia upp till lasses och hämtade ut min jacka jag har beställt...
Nu sitter jag framför tv och ska snart dricka en kopp te...ska bli mums i detta kyliga väder.

Annars då...
Jo allt är bra...mår bra känner jag och känner mig glad....
I morgon så är Linus ledig från jobbet då det är röd dag....Då ska vi till svärföräldrarna och fika sedan ska vi kolla om det är öppet på ikano för vi behöver handla Kevin en åkpåse till vagnen då han itne har någon...sen är det ganska kallt ute...
Sedan ska vi evt gå på bio på kvällen....Vi ska kolla på Allt flyter.... alla säger att den är så rolig så den måste ju ses....

Nu ska jag dricka te

Hej hopp
Jenny

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0