Bilder från jul och nyårsafton

Tänkte jag ska börja med att lägga in lite bilder från julafton och juldagen med mina föräldrar...

Kevin på julaftonsmorgon..

Kevin hjälper till att klä granen...

Mamma och Kevin....hihih så söt han är i sin tomtedräkt

hihih kevin har tappat byxorna...=) Här sitter han hos Farmor och farfar

Anton och Linus får klappar här hemma på juldagen


Kevin igen på julafton

Linus med sina klappar



Jag måste berätta om nyårsafton....den började med att jag åkte ner på stan och handlade klapapr till en klapplek vi skulle ha på kvällen, sedan när jag kom hem så åt vi lunch hela familjen.
Runt kl 17.20 så kom Therese, Jimmy, Julia, Anna, Jocke och Nicke hit, jag och Anna började smått med maten..lagade helstekt fläskfile med Klyft potatis och sallad och sås....
Maten blev klar ca 18.45...Efter den underbara middagen så hade Anna fixat efterätt och det blev Choklad pudding med chokladbitar i, grädde och sen Hallon på toppen.....mumma

kolla in så gott det ser ut....

Efter maten så lekte vi en klapplek..jätte roligt var det och jag fick så jag blev nöjd, jag hade köpt 1 jätte fin lykta till leken och den var populär då alla ville ha den....tom jag..så i morgon ska jag kolla efter en sån till mig :D

Efter vi lekt så satt vi och pratade och och lite snacks, gick ut en sväng med barnen och lekte lite...det var roligt.

Anton då vi var ute en sväng :D

Linus, Anna och Jocke

Runt kl 23.40 så fixade vi champangeglasen och klädde på oss och gick ut....
Och vid 12 slaget så skålade vi alla i super god champange....
här kommer lite bilder från 12 slaget


Nyårspuss

en till :D

En till :D

Min familj..Kevin låg i sängen och sov tyvärr...


hihih Tant Therese ville oxå vara med...

Jag,Therese och Julia :D

Nä nu ska jag få min minsta och sova...
kommer att lägga upp fler bilder på Fecebook då jag hade massor märkte jag..

God fortsättning på er alla där ute..
kram

Kommentarer
Postat av: LillaAnna

Tack för en super najs nyårsafton!

2009-01-02 @ 21:19:28
URL: http://annansblogg.blogg.se/
Postat av: Linda

åå vilka fina bilder :-) kramar

2009-01-05 @ 09:46:41
Postat av: Therese

Jätte trevligt nyår me god mat å efterrätt =))

2009-01-07 @ 14:53:47
URL: http://sparroweye.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0