Äntligen =)

I morse 08.30 så var jag på hand och plastik igen och dom tod bort mitt gips...så himla skönt.
Kan skriva normalt igen på datan. =)

Jag var på stan med Therese i veckan och hittade en sån himla fin digitalkamera och kunde inte motstå att köpa den =) Den kostade 799 men har kostat 1300 ..värsta klippet.
Köpte en rosa metallic =) super fin...har självklart tagit massa bilder och dom kommer ni få se i kväll.

Nu ska jag göra mig klar sedan åka till Ikea..
Skriver mer i kvöll...

kram


Kommentarer
Postat av: Therese

Din kamera e super fin! Fynd!

Fynd e skoj! Kan man leva på länge!

Kram kram älskade vän!

<3

2009-02-02 @ 12:39:15
URL: http://sparroweye.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0