Torsdag hela dagen =)

Ja torsda..snart har hela veckan gått...Fredag i morgon...ska äntligen få hämta hem Anton och Linus. Efter jag hämtat dom så är det dax för Kevins första Lucia tåg på dagis =) Mammas stora pojke.
Efter Lucia tåget så är det hem och börja med maten.I morgon så blir det potatis, och kött tror jag.
Se är de även idol finalen...och jag verkligen hoppas att Erik vinner..Jag tycker han är as duktig. Men vi får se i morgon vem som vinner.

I helgen så blir det julbak med familjen..ska bara pepparkakor, och julgodis ;) en sak vi ska göra är smörkola...fy bubblan va gott de är.

Sen i nästa vecka så ska jag inhandla dom sista julklapparna sen kommer Mamma och Svante ner nästa helg =) så ska vi byta julklappar och umgås..ska bli jätte mysigt.

I nästa vecka ska jag även till läkaren igen för att denna gång skicka remissen till Norrköping om kejsarsnitt ;) Sen hoppas jag att de går fort tills jag får papper..för på dom komerm de stå vilket datum de blir..och jag hoppas verkligen att de blir den 4 de februari =) men som sagt de få vi se..

Annars då... Jo med mig är det så där måste jag säga...
har en del som tynger mig just nu...

Men med övriga familjen så är allt bra..

Nu är maten klar..Det blir kotlett, Potatis och hemmagjord sås..mums..och självkalrt sallad till..



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0