Snöstorm

Ja de är det nästan ute idag ..eller nu. Men helt underbart, jag bara älskar detta väder.
Dagen idag har vart bra.
När jag hämtat barnen så började Linus igen...elelr började och började...han har sitt humör och vägrar att lyssna på mig...Alltså han lyssnar men de kan ta lite tid ibalnd, plus att han blir arg på minsta lilla och skriker och gråter...Det är inte lätt alla gånger.
Hoppas att de ger med sig under tiden och att hans trots försvinner snart.

Men annars så är allt bra med mina älskade pojkar... och nu är det inte lång tid kvar till deras lillebror ska komma ut =) Vi alla längtar så otroligt mycket efter de lilla livet i magen.
Sen att jag äntligen kan få gå ner i vikt och kämpa mot de igen...För nu är jag så tröt tpå att vara fet...känner mig som en flodhäst och kan knappt röra mig.. =(
Jag gillar verkligen inte att vara gravid denna gång då mina ca 14 kilon jag gått upp satt sig runt magen som en jävla badring..och jan kan lova att man mår inte tipp topp då....
Sen har man en man då som säger ..åhh va fin du är...Då har jag lust att be han dra någonstans för att han måste fan vara blind...
Nog om mitt utseende och tycke...


Nu börjar crimal minds...

Skriver i morgon


Kommentarer
Postat av: Therese

Ja det är verkligen underbart med snö. Jätte fint är det oxå!

Och det kommer ju mer hela tiden! Kan inte bli bättre! Hurra!



love <3

2009-12-22 @ 23:11:55
URL: http://sparroweye.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0