SNÖ =)

Nu äntligen har vintern kommit och d eär snö och kallt ute...Älskar vintern =)
Barnen ville ha fram deras pulkor idag så de är bara att ta fram dom och kanske ställa undan cyklarna.

Idag så ska jag åka till läkaren och barnmorskan..De är dax att skicka papper till Norrköping om ett snittdatum..ojojoj de börjar närma sig nu. Bara 7 veckor kvar ca.

Innan jag ska dit så stannar jag upp vid Maddes skola och hämtar upp minneskortentill barnens Ds =)

Efter läkaren så blir de ganska lungt och ska bara sitta hemma i soffan, Hämta barnen på skolan kl 14 sen hämta Kevin på dagis....De är riktigt jobbigt nu med mina fogar och de gör sååååå ont.
Så de är bälte som gäller och snart blir de väl kryckor :S
Men som sagt..7 veckor kvar de får jag överleva.
Sen är jag 5 barns mor..=)

Nu ska jag ta och sätta mig i soffan igen...
 Ska lägga upp lite bilder senare idag efter helgens bak med barnen =) Sen var bara halva skaran med men ändå.

Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0