Dagen efter annandag jul...

Jaha nu är julafton över och de var en mysig sådan..Barnen blev nöjda över deras klappar.. och jag och Linus som inte önskat oss något fick en Blender,  och jag fick till mig själv...500 kr presentkort på Game, en bok av Mia Törnblom..Signerad =)
Sedan fick vi även en ny brödrost...Av min man så fick jag en jätte fin svart klänning och ett snyggt rött linne att ha till...Blev de jag hade på mig på julafton.
Sedan köpte jag en sak till mig  =) En Röd jacka....jätte fin är den.

Lite bilder


barnen öppnar klappar på morgonen....

Kollar på Kalle och fikar lite


Denna skrev vi ut och gav till svärföräldrarna och Linus farmor...
Även denna på Anton



Lilla Kevin =)


Barnen kollar på Kalle Anka :D

haha undrar vad jag berättar...Alla kollar på mig :D



Kommer fler bilder men dom lägger jag ut på facebook...är planen sen får vi se om jag gör det ...

Som sagt Julhelgen har vart super bra.

Idag så har jag vart med Andri på ikano...Fyndade 3 jätte fina tröjor på Gina :D Sen handlade jag på ikea..Skulle köpt säng till Kevin men ribbbotten till var slut så jag ska åka tillbaka i morgon om jag får med mig någon som kan bära :D
Köpte även täcke, Kudde, lakan,påslakan till lilla bebisen...
En ny stekpanna, Nya driksglas och en potta till Kevin....

Nu är det ju inte alls långt kvar tills bebisen kommer... Har skrivit önskedatum till Norrköping...den 4/2..Så jag hoppas verkligen att de blir de datumet...
I förra veckan så var på Ul och de är en liten rund bebis i magen :D han vägde då ca 2200g och då var jag i vecka 32..När jag väntade Kevin och var i den  veckan så vägde han ca 1500 g..Så ganska stor skillnad är det...
Sen är det ganska bestämt att han ska heta.. Hans Ludvig Emanuel =) Ludvig som tilltalsnamn...
Blir jätte bra...Så nu väntar jag med spänning på papper från Norrköping...

Hur mår jag annars då..
Nja så där måste jag säga då...de är en del saker i mig som inte känns bra...känner mig som en urusel mamma när jag inte orkar göra saker.. har jätte ont vissa dagar och börjar känna mig stor som ett hus..kan knappt sätta på mig strumpor.... Är så trött på detta nu och vill ha ut denna bebis.

Sen ska jag börja kämpa med min vikt och gå ner med hjälp av Herbelife och  Therese....vilket jag tror att jag klarar..
Sen ska jag förhoppningsvis göra min operation så jag vågar visa mig på badstranden nästa sommar..

Nu ska jag gå upp med madrass till Therese då Anton ska sova kvar där..

Ha de bäst..

kram


Kommentarer
Postat av: Therese

Oj vad fina kläder Kevin hade på sig! Snygging -visslar- Ska Julia ha sett ;-))



Ja det kommer gå galant. Det är väldigt enkelt och gott. Blir man sugen, ät. Det enda är att man måste ha liiiite framförhållning på ca 30 min. KLarar du kanon!!! I will be there for you my darling friend!

<3

2009-12-28 @ 11:21:30
URL: http://sparroweye.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0