Anton 9 år

Idag är det Antons födelsedag....
På kvällen så kom linus föräldrar hit och firade Anton...men han ska även ha ett barnkalas här ganska snart.
Anton fick en ny dator i present med nytt tangentbord och mus...Super snyggt var det och han blev super glad...

Barnen somnade lite senare idag då vi fikade ganska sent och dom vlle pröva lite nya spel på datorn.
I morgon är det dax för barnen att åka till deras pappa igen...Vilket gör lika ont varje gång... Det är så fruktansvärt svårt att vara utan dom varann vecka....
blir lika ledsen varje fredag och sitter och gråter floder för att jag saknar dom så mycket. Går in i deras rum varje kväll och kan sitta i deras sängar och bara sakna dom..De gör så ont i mig...
Sen veckan då jag har dom går tiden alldeles för fort....Det märks även mycket på Kevin att han saknar dom när dom är borta...
Men va är en bal på slottet?????


Nu ska jag sova för att snart gå upp och få vara med barnen igen

kram


Kommentarer
Postat av: Linus

hipp hipp hurra, hurra, hurra - för den stora 9-åringen :)

2009-12-04 @ 13:41:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0