Sorg, bearbetning.....

Jag saknar min dotter varje dag, varje minut...jämt finns hon hos mig..Blundar jag ser jag henne framför mig.
Min älskade dotter...mamma saknar dig jätte mycket och nskar att inte livet var så grymt ibland...kanske du hade fått stanna hon mamma och pappa då.
Då är och kommer alltid att vara mammas älskade dotter som jag älskar så högt...

Denna låt sjungr  Shirley Clamp....Så vacker låt..


Du log mot mig,
En sista gång
Du var så lugn
Som om du redan gett dig av.
Du såg på mig,
Att jag var rädd

Hur kan man nånsin' va' beredd?

Jag fick låna en ängel
Som spred sitt ljus i mitt liv
I varje andetag
Du togs bort från mig,
Alldeles för tidigt
Jag fick låna en ängel,
För en stund

Du gav mig allt,
Ett hjärta kan
Du lever kvar i mig
Så länge livet ger mig tid
Du sa till mig:
'Var inte rädd'

Hur kan man nånsin' va' beredd?

Jag fick låna en ängel
Som spred sitt ljus i mitt liv
I varje andetag
Du togs bort från mig
Alldeles för tidigt
Jag fick låna en ängel
För en stund

Min ängel...

(Jag fick låna en ängel)
Du spred ditt ljus (i mitt liv)
I varje andetag
Du togs bort från mig
Alldeles för tidigt
Jag fick låna en ängel
Jag fick låna en ängel
För en stund




Du kommer alltid finnas hos oss...din familj...och du kommer att finnas i våra hjärtan för alltid

Anton och Linus pratar om dig varje dag...hur du skulle ha sett ut nu, om du skulle kunnat prata...ja allt...
Vi saknar dig


Kommentarer
Postat av: sussié

Ja du hade rätt vännen, tårarna kommer fram. Eran underbara dotter finns bland er, i era hjärtan, själ & era tankar.

Kramen

2009-08-14 @ 23:35:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0