Söndag

Sitter här hemma och är mätt och belåten..Kevin står nedanför och skriker då han ej får stänga av datorn....helt hysterisk är han....
IgÅr jobbade jag 07.30- 12.00 sedan var jag hemma hela dagen...på kvällen  var jag över hos susanne och spelade Yatzy..hon vann 4 av 5 gånger.....dåligt tycker jag.... ska slå henne ikväll tänkte jag...

Idag så hade vi ett litet kalas för Linus då vi ej haft tid med det....Hämtade barnen från johnny kl 12 och lämnade dom kl 16.00.
Blev tomt igen...men de är bara 5 dagar kvar till dom kommer hem igen.
Imorgon är det dax för Linus att börja 6 års och Anton börjar i 3 an....ojojoj tiden går fort..
Kevin börjar på dagis....Mammas stora pojkar.
Så i morgon ska jag vara med Linus 2 timmar på morgonen, sedan så ska jag och Susanne åka ner till stan, då hon ska skriva in sig på körskola samt anmäla sig till sån handledarkurs med Linus.
Sen kl 15.00 så ska jag till Elsa skolan för att prata med en studievägledare, då jag ska läsa upp mn gymnasiekompitens så jag förhoppningsvis kan komma in på sjuksköterskeutbildingen nästa år...
För att sedan plugga till barnmorska....
åhhh jag hoppas verkligen att jag kommer att lyckas...

Annars då..
Jo typ som vanligt....väntar fortfarande pengar från A-kassan...kommer dock på torsdag men ändå...
 rensade min mobil lite så jag lägger upp lite bilder när jag ändå skriver..

Kevin lekar i en stooor vattenpöl...

Liten sockervadd va...hihih....Vi är på grönan Med Madde och hennes äldsta barn...


Maddes pojke Kevin...

Maddes Ebba...

hihih så rolig bild...

hihihhi Therese är ute och Vallar Susanne och Bea....

Jag och Johanna..när hon var här över helgen då jag hade 30 års festen....saknar dig vännen


Nu ska jag natta Kevin..ha de bra

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0