Ganska pigg

Idag har jag haft en ganska bra dag faktsikt, inte så jätte trött och på ganska bra humör.
Vakande kl 09.00 i morse, gick upp och åt frukost med familjen, sedan var det bara att göra iordning sig för att jag började jobba kl 12.00, men jobbade bara 4 timmar så de var inte så farligt.
Akssan har ej kommit igång riktigt än se de är lite tomt i plånboken men de borde lösa sig snart hoppas jag.
Jobbar i morgon oxå mellan 16.00-20.00.
Sen på onsdag så ska vi åka ut till landet och fiska lite kräftor.
Torsdag så åker vi hem till tidigt då vi ska vara på ul kl 10 på morgonnen, och sen kl 11 så ska vi till läkaren på sjukhuset oxå, tänkte ta upp då ang att jag har fått ont i ryggen och de är tungt att lyfta.

Sen äntligen så kommer pojkarna hem på Fredag förmiddag, men hinner tyvärr bara träffa dom en stund då eftersom att jag jobbar fredag oxå.
Så Linus tar alla barnen och åker till landet så barnen oxå får fiska lite kräftor.

Har fixat lite i barnens rum idag och möblerat om lite...det blir nog bra till slut men just nu är det lite rörigt.
Sen ska jag fixa ordentlig i lekrummet oxå.

På söndag så ska svärföräldrarna till Göteborg och kolla på Madonna, men innan de så skulle dom ta en sväng förbi ullrared..Super bra...beställde lite kläder till barnen, Anton behöver munktröjor, kalsonger och lite andra saker, Linus behöver oxå kalasoner, och Kevin behöver kläder och regnkläder då han snart börjar på dagis.
Sedan skulle hon se om hon hittade några snygga vinterkläder isåfall skulle hon köpa de oxå..Vore ju super bra.
Sen har jag planerat att åka till Ullared då mina akasse pengar kommer.
Börja handla lite julklappar och sen behöver barnen alltid kläder...tänkte köpa lite till mig och min älskade man då oxå.

Nä nu ska jag ta och sätta mig i soffan igen..min rygg gör ooonnnttttt av att sitta här vid datan...

kram alla

Kommentarer
Postat av: Andri

Är det dags för kräftfiske nu...skulle Simon få följa med som planerat? Han ser fram emot det jätte mycket. :-D

2009-08-04 @ 07:51:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0