Förkyld

Bläää här hemma är typ hela familjen förkylda...Jag är dunderförkyld plus att jag har ont i båda mina öron, hoppas verkligen att de inte blir öroninflammation för det är det värsta..det gör så fruktansvät ont.

Kevin håller på att skolas in på dagis men snart klara med de efter denna vecka..han trivs jätte bra på dagis....
Linus har börjat 6 års och Anton i 3 an..ojojoj va stora pojkar jag börjar att få.
Själv så har jag oxå börjat i skolan...ska läsa Matte A och svenska A...plus att jag ska läsa barn och ungdomssjukvård.
Anledningen till matte och svenska är att jag måste börja någonstans då jag ska läsa upp alla kärnämnen föra tt sedan och jag nu lyckas söka in på sjuksköterskelinjen....För att sedan efter den läsa vidare till barnmorska....man kan ju alltid hoppas att den drömmen slår in...

nu måste ja laga mat..

hörs


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0