Söndag

jaha dagen idag började med att vi vaknade kl 08.00, åt frukost sedan började Linus med att fixa i gamla lägenheten och åka i väg med våra sköldpaddor till en jobbarkompis, när han gjorde detta så tog jag och Therese en promenad med barnen till ekholmen och handlade lite. När jag kom hem så åt vi lite lunch sedan vilade jag lite med Kevin :D
Svärföräldrarna kom även på fika idag, blev kaffe och bullar...mumsiga kanelbullar...
Sedan så hjälpte Janne mig med att få upp lite hyllor.
När Linus hade kört hem Janne så åt vi middag, Lax och potatis...riktigt gott blev det.
Nu i veckan så ska jag och Linus iväg och handla julklappar, eller på tisdag rättare sagt.Måste handla det sista, vi har ca 6 klappar kvar...fy hur ska jag hinna det på en dag, och efter det så måste vi åka och storhandla på maxi....ojojoj va folk det kommer att vara där, men men sånt man får ta när man handlar i sista secund typ.
Denna julafton kommer kännas konstig, då barnen är hos deras pappa =(
Men får dom igen på juldagen och det känns bra. Sen är det ju Kevins första jul :D Ska inhandla en söt tomtedräkt till hansom han ska ha på julafton.
På juldagen så jobbar jag 07.30-13,00 och efter det så ska vi häma barnen hos Johnny sedan hem och fira jul med barnen och svärföräldrarna... ska bli såå mysigt och roligt att de barnen öppna deras klappar :D


Ja som sagt så blev det ingen utgång igår..vilket var jätte tråkigt, hade sett fram emot att gå ut..men men,
Min älsakde man sa att jag får gå ut på juldagen i stället...åhh ska bli så skoj om jag hittar någon som vill gå ut med mig..hahahahaahah


min fina snöängel jag gjorde då det var massa snö..Fin va...hihih

Andri då hon gör sin ängel....hih

Anton
vid frukostbordet...Så fin min älskade son
Linus oxå..hih så fina


Så här ser Kevin ut då han har ätit...
Åhhh mina älskade barn

Nu på kvällen så har jag fixat ordning i barnens sovrum..kommer bilder sen :D
Sen har jag kollat på Heart breakhotel... rätt ok film faktsikt, ganska rolig oxå...

Så nu när filmen är slut så är det dax för mig att gå och lägga mig.
Och i morgon kommer Åsa och hälsar på mig... det ska bli så himla roligt, har inte sett henne sen augusti...

God natt....


Kommentarer
Postat av: Therese

Mer snö till folket!!!

2008-12-22 @ 09:18:46
URL: http://sparroweye.blogg.se/
Postat av: Junitjej

Vilken snygg blogg du har!

GOD JUL!

2008-12-23 @ 19:20:41
URL: http://junitjejen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0