Snart nytt år

jaha då har snart hela 2008 gått...Året har vart händelserikt både för mig och min familj....Kevin kom ill världen och han har vi längtat efter länge..

Idag ska jag jag och Therese gå och handla mat inför morgondagen......sedan ska jag städa lite i gamla lägenheten.
Sedan i morgon är det ju nyårsafton och då ska vi ha Middag hemma och bara mysa, har barnen hemma oxå och dom längtar massor då vi ska kolla på raketer.:D
På nyårsdagen så sa jag jobba 07.30-12.00 så de är inte så många timmar men bra pengar......

Lite bilder från helgen...

Jag,Andri och Åsa på Harrys...så fina vi är....hahahaha

Andri allmänt glad.....hihih

Andri på dansgolvet...
Jag i bilen
på vägen ner...

åsa i bilen
på väg mot Harrys
en suddig bild på Otto

Åsa på dansgolvet


Så roligt vi hade den kvällen... =)


Annars då...
Jo med mig är det å där...kan inte sätta fingret på vad de är ..men bra mår jag inte, är nedstämd typ jämt, lätt för tårar...
Känner mig ensam...hum...varför ????
Vet at jag har vänner men varför känns det inte som det????


Kommentarer
Postat av: Linda

hmm...svårt gumman...förstår hur du känner...men för hoppningsvis går det över, du vet att du alltid är välommen att komma hit prata eller bara vara...fina blider synd att jag inte var med hade säkert varit super kul :-) Gott nytt år gumman puss kram

2008-12-30 @ 22:14:41
Postat av: Andri

Ja det var en mycket lyckad kväll och jag har bara Jenny att tacka för det. :-)

Va snygg jag är...hahahahhahah...ngt full.

2009-01-01 @ 09:12:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0