Ny blogg, Ny start

åhh kolla va fin blogg kära Anna har fixat till mig...åhh tack så mycket Anna :D

Idag är det torsdag, fredag i morgon.... vilket innebär att jag som vanligt ska lämna pojkarna till deras pappa...men får dom igen på torsdagen, alltså 1 hel dag innan jag brukar få dom :D.
Dagen idag har jag vart på vårdcentralen då jag fått carpaltunnelsyndrom igen i min högra hand ..ont som fan gör det. Hade det i vänster hand då jag var gravid med Kevin, opererade då den handen och kommer troligtvis få operera högra handen oxå :S
Men men skönt när det är gjort så slipper jag vakna varje natt typ så där 5 gånger av att det gör ont.
Efter jag var på vårdentralen så gick jag hem till Andri och drack en kaffe sedan bar det hem och städade lite, damsög och skurade golven, Sedan kom Anton hem från skolan men försvann lika fort till 1 kompis och Linus gick upp till victor och lekte.
Alla barn kom ner hit till runt 15.30 och kl 17.00 kom Therese, Victor och lilla Julia på en te, Lika trevligt som alltid med erat sällskap :D
Sedan så blev det middag, och barnen fick pannkakor då de är torsdag och jag åt köttsoppa. Min kära man är inte hemma i kväll då de tär julfest på hans jobb, så han har mumsat julmat idag...åhhh vill oxå ha :D
I morgon Fredag så ska jag åka till Ikano med Therese och Julia. Ska köpa lite julklappar hade jag tänkt.
Sedan på kvällen så har jag tvättstuga.. *puh* har massa tvätt i badrummet....
På lördag så ska jag och Andri dricka lite groggar sedan göra staden lite osäker :D ska bli riktigt roligt....


Jaha annars då..jo jag mår bra...tror jag....
just idag käner jag mig bara så hilma dålig... Sa åt Lilla linus att ligga ner och vara tyst i sängen och försöka sova, det han gör då är att han skrattar mig rätt upp i ansiktet vilket leder till att jag blir ännu mera arg och vad gör han då...Jo han skrattar ännu mer..... vad fan gör man...*grrr* va arg jag blev, skällde på han massor sedan gick jag ut därirån och fick så himla dåligt samvete, När jag blir så arg så skäller jag även högt....åhhh inte bra då jag mår så dåligt över det senare,,,men varför kan jag itne bara tygla mitt humör och bara gå....vad gör man lixom ...????

Nä nu ska jag sitta och slappa i soffan då alla 3 pojkarna  har somnat nu...

Vad tycker ni om min nya blogg då???

krammmm

Kommentarer
Postat av: LillaAnna

Bloggen är super fin!! :D

2008-12-19 @ 03:14:01
URL: http://annansblogg.blogg.se/
Postat av: Linda

gu vad fin :-)

2008-12-19 @ 19:45:01
Postat av: Therese

Den e jätte fin gumman!

Får du se till å hålla den uppdaterad ;-))



Tack för idag. Va ute typ hela dan å gick å hade oss. Kändes när ja kom hem kan ja lova. Vart super duper trött å hade ont i ryggen. la mig för att vila men de gick inte. Men men.. FÅr lägga mig tidigt =P



Kraaaam

2008-12-19 @ 20:45:29
URL: http://sparroweye.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0