Min jul

Julafton började med en god frukost,sedan fixade vi oss och sen bar det av till svärföräldrarna, fikade diekt när vi kom sedan kollade vi på kalle :D
Sedan var det dax för julklappar och trots jag itne önskat mig något så fick jag äntligen min efterlängtade soda streamer :D såååååå gld blev jag...
Sen fick vi en babyvakt och brödrost.
Kevin fick massor med klder och leksaker :D
Efter julklapparna så fick vi mat...åhh den efterlängtade julmaten,
Juldagen så jobbade jag 07.30-13.00 och efter jobbet så hämtad vi äntligen hem Anton och Linus,Sedan kom svärföräldrarna hit och vi åt jullunch och sen fick barnen en massa julklappar.
På kvällen så åkte jag hem till Linda och vi drack lite vin och sedan gick vi en sväng på Harrys, och de var ovanligt lite folk för att vara juldagen.
På annandagen så åkte vi upp till mamma och Svante, åt mat och hade det trevligt, Åt super god mat och barnen fick klappar igen... Åkte hem från mamma runt 19.00 och var hemma till 21. Linus gick ut och drack ö på kvällen med en kompis och jag satt hemma och kollade på tv.

I lördags så jobbade jag igen 15-20 och Linus städade lite uppe i gamla lägenheten, när jag kom hem så mötte jag Åsa efter jobbet och vi gick hem till mig och packade ihop lite partysaker sedan bar det av till Andri :D Vi bastade, drack grogg och åt chips...hade jätte trevligt. Andri hade då bestämt att ihon inte skulle gå ut men efter 2 groggar så gav hon med sig...hihihih
Vi gjorde i ordning oss och Nicke hämtade oss runt 22.30, hämtade även upp Otto på vägen, in på Harrys gick vi och hade det jätte roligt, dansade massor :D
Nicke körde sedan hem oss och vi var hemma runt 02.40 ca...
Tack Andri och Åsa för en underbart trevlig kväll .......
I söndags så städade vi åter igen våran gamla lägenhet, sedan var vi bara hemma på kvällen...

Har märkt att jag är dplig på att uppdatera....inte bra...ska skärpa mig...
Lägger upp lite bilder från ute kvällen och julen i morgon...Nu ska jag kolla film
krammm


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0