Lördag

I dag är det lördag hela dagen :D ska nog kanske åka ner till stan en sväng idag och kolla lite... :D
Igår så började iallafall min dag med att vaknr kl 06.30, sen ta upp de stora pojkaran och klä på dom samt skicka dom till skolan.
Vid 09.34 s¨åkte jag och Therese till ikano, köpta lite saker faktiskt. Det blir en guldspray till mig som glittrar fint, sedan strumpor, tror att våran tvättmaskin äter dom faktiskt...hihih.
Sen hittade jag även en julklapp till min kära man, men då vi sagt att vi inte ska köpa till varandra så sa jag att det var inte från mig utan barnen....hihih så smart man kan vara i bland.
Var även på ikea och handlade lite...köpte ljus :D
Sen gick vi till babyproffsen då jag ville visa Therese vilken fin vagn Kevin ska få.En emmaljunga vagn och den röd, men sååå fin..Therese köpte Victor en bil som lät...häftig var den och hoppas han blev glad då han fick den :D
När vi kom hem så gick jag upp till dagis och lämnade en present till en fröken som ska sluta, passade då på att pussa mina älskade pojkar hej då igen, Dom skulle ju hem med pappa :(
När jag kom hem från dagis så tog jag och Therese en promenad till Ekholmen för att handla.gick vi kanske 14.00 och var hemma till 16.00 ca...
Hade även tävttstugan i går mellan 19.00-23.00 så igår var det fullt upp hela dagen...

Inatt så har jag inte alls sovit mycket då jag har haft så fruktansvärt ont i min hand, har vart hos läkaren och väntar nu bara på en till till hand och plastik sedan så blir det operation igen... :D skönt att bli av med det onda.

Nä nu ska jag ge Kevin frukost....

kolla  va underbara barn jag har...

ha en toppen lördag alla där ute...krammmmm

Kommentarer
Postat av: Therese

De funka först inte när ja skulle kommentera! -morr-



Ja igår fick vi massa motion. Vart väldigt mkt gå igår. Kändes i hela kroppen på kvällen sen. Men de va de värt =)

2008-12-20 @ 09:04:32
URL: http://sparroweye.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0